Etiketter

Trädgård Blommig fredag Recept Syförening Tomater Hund Köksträdgård Nya lärdomar Virkning Traditioner tomatprovning husbygge Hus och trädgård Turf Värt att se Höns Våra djur Övrigt Byggnadsvård fönster Klimat och miljö byggnadsvård Fåglar LCHF recept. Rosor Stickat Klematis Mina rosor Morot Vårtecken Julblommor Katt Miljövänliga tips kål trädgårdsmässa viktminskning Gästinlägg Hos mig 2011 Våra duvor Fäboda gurka morotsprovning Fototriss Squash kålrabbi Korgodling Natur Pumpa Utflykt Vedspis Byggnadsvård vedspis Gelas tips Gurkprovning damm trädgård duvor vår Bröd Chili Helgglädje Härodlat recept Jul Sallad Saturday Show Off Trädgårdstips bladkaktus tips Award Byggnadsvård papptak Golv Julmat Majs Perenner i Gelas trädgård Recept tomater Resor Rödbetor Symaskin Tävling brysselkål grönkål kanin tulpaner Ettåriga blommor Hos mig 2012 Hönshus Lök Mangold Snickarglädje damm hem och villa kyckling recept mat på vedspis rödkål vaktel Hos mig 2013 Kålrabbi recept Lillajul Månad för månad hos mig Paprika Planteringsskyltar broccoli danskläder fiskar liljor linolje målning musik sömnad ved vitkål Äpple Akleja Avenbok Barnrum Björnbärshallon Blek taggborre Bokrecension Fruktträd Fuchsia Gryta Gräs Halloween Haverrot Hos mig 2016 Januari göromål Jordgubbar Krusbär Känguruäpple Köttfärs recept Lerjord Limfärg Livets irrvägar Nässlor Päron Påsk Recept drycker Rotfrukts recept Sandhamn Skrattduva Undulat Svartrot Tomatodling på friland Torn Vävning badrum blomkål byggnadsvård lada cherimoya clivia efterrät faverolle höns fisk foto gamla hus hörnjärn kaktus krukväxter körsbär lamm recept macro melon plommon soppa såpbubblor tazetter tro hopp och kärlek tryckkitt trädgårds video trädgårdsgång vaktelbur vaktelskötsel Äggkläckare

lördag 5 juli 2014

Min själ behövde lugn och ro.

Då har jag världens bästa ställe att åka till.
Vår sommarstuga är guld värd när det behövs lugn, denna gång har jag även med mig de flesta av djuren. 
Kan inte lämna dom till någon att sköta, jag gillar ju att ta hand om dom själv.
Jag märker att det är fler som har saknat sommarstugan.
 Vår hund Akillez bara älskar att springa på stranden och jaga vågorna. 
Mor gillar mest att titta på och lyssna på vågorna. 

Tuppen och hönan Stor Fluff och Lill Fluff smälter in bra i omgivningen. Ligger de stilla är det lätt att tappa bort dom helt.
Jag är så glad i mina höns, är säkert skönt för dom att få ströva fritt på dagarna. 
De gillar helt uppenbart blåbärsris.
Mina duvor har också anpassat sig bra. 
Ovanligt att få bild av nästan alla på en gång. 
Familjen har införskaffat en muurikka skall bli roligt att lära känna den och hur det är att göra mat på den=). 
Härligt med sommar. 
Har ni också en fin sommar därute, det önskar jag er. 
Ha en fin lördag kväll/Gela

3 kommentarer:

Livet på Norrgården sa...

Vilka fina bilder!!! Ja att ta hand om sin själ är viktigt, och du ser ut att ha funnit dKramar i massor till dig kära Ingela!
Ps, tror pippisarna har det bra :-)

Mari sa...

ett helt underbart ställe ni har. synd att det är så långt bort... annars hade jag kommit och hälsat på er. kramis

Vivishagerom sa...

Ser virkelig ut til at dere koser dere masse. Herlig med sommer.

Flotte bilder. Ønsker deg en fin sommersøndag. Klem Vivi

Elegant Rose - Diagonal Resize 2