Etiketter

Trädgård Blommig fredag Recept Syförening Tomater Hund Köksträdgård Nya lärdomar Virkning Traditioner tomatprovning husbygge Hus och trädgård Turf Värt att se Höns Våra djur Övrigt Byggnadsvård fönster Klimat och miljö byggnadsvård Fåglar LCHF recept. Rosor Stickat Klematis Mina rosor Morot Vårtecken Julblommor Katt Miljövänliga tips kål trädgårdsmässa viktminskning Gästinlägg Hos mig 2011 Våra duvor Fäboda gurka morotsprovning Fototriss Squash kålrabbi Korgodling Natur Pumpa Utflykt Vedspis Byggnadsvård vedspis Gelas tips Gurkprovning damm trädgård duvor vår Bröd Chili Helgglädje Härodlat recept Jul Sallad Saturday Show Off Trädgårdstips bladkaktus tips Award Byggnadsvård papptak Golv Julmat Majs Perenner i Gelas trädgård Recept tomater Resor Rödbetor Symaskin Tävling brysselkål grönkål kanin tulpaner Ettåriga blommor Hos mig 2012 Hönshus Lök Mangold Snickarglädje damm hem och villa kyckling recept mat på vedspis rödkål vaktel Hos mig 2013 Kålrabbi recept Lillajul Månad för månad hos mig Paprika Planteringsskyltar broccoli danskläder fiskar liljor linolje målning musik sömnad ved vitkål Äpple Akleja Avenbok Barnrum Björnbärshallon Blek taggborre Bokrecension Fruktträd Fuchsia Gryta Gräs Halloween Haverrot Hos mig 2016 Januari göromål Jordgubbar Krusbär Känguruäpple Köttfärs recept Lerjord Limfärg Livets irrvägar Nässlor Päron Påsk Recept drycker Rotfrukts recept Sandhamn Skrattduva Undulat Svartrot Tomatodling på friland Torn Vävning badrum blomkål byggnadsvård lada cherimoya clivia efterrät faverolle höns fisk foto gamla hus hörnjärn kaktus krukväxter körsbär lamm recept macro melon plommon soppa såpbubblor tazetter tro hopp och kärlek tryckkitt trädgårds video trädgårdsgång vaktelbur vaktelskötsel Äggkläckare

tisdag 23 augusti 2011

Stickad tröja på gång.

Cybersyförenings tisdag.
Ja mitt projekt som jag håller på med nu lär nog ta en stund att bli färdig med.
En kofta till mig själv.

Mönstret uppe har jag redan dragit upp och börjat om med 3 gånger....
Alla barn i början, men skam den som ger sig!!!

Men rätt skönt att sitta med något sånt projekt som tar lite tanke och tid såhär efter ett kalas.
Orkar inte ens ut i trädgården.

OOOO jaaaa där hade ni så rätt som gissade på LCHF.
En helt otrolig diet må jag säga och fungerar detta så kommer jag att bli lyrisk....
Ja föll lite i galen tunna under kalaset och det blev lite tårta efteråt men nu är jag på banan igen.
Alla ni som vill häng med jag kommer att försöka väga in mig var måndag och hoppas på åtminstone ej uppåtgående resultat.
Men vikten det ni, det lär ni ej få veta sååååå roligt skall ni ej få ha MEN minskade kilon DET kan jag bjuda på.

Nej nu skall jag till att få något gjort idag varit lite segt.
För lite mera inspirerande bidrag till pyssel och handarbete så då kan ni kika in HÄR.http://husmorsskolan.blogspot.com/2011/08/symote-apple-tree-leaves.html
Ha en fin tisdag/Gela

5 kommentarer:

Christina sa...

Min dotter är hälsocoatch och pratar varmt om LCHF dieten! Har funderat på att prova! Lycka till/Christina

Johanna Stålros sa...

Har aldrig provat men den verkar funka för andra. kämpa på. Kram Johanna

Unknown sa...

Nu blev jag ju hungrig :)
Ha en skön tisdag!
Camilla

Snäckskalsdalen. sa...

Du stickar en kofta/tröja med vidd i? Nu blev jag så nyfiken för det ser så där alldeles väldigt snyggt ut, jag vill så gärna se meeer!
Agneta kram

Anjas Hill sa...

Helt otroligt så duktig du är Ingela!/Anja

Elegant Rose - Diagonal Resize 2