Etiketter

Trädgård Blommig fredag Recept Syförening Tomater Hund Köksträdgård Nya lärdomar Virkning Traditioner tomatprovning husbygge Hus och trädgård Turf Värt att se Höns Våra djur Övrigt Byggnadsvård fönster Klimat och miljö byggnadsvård Fåglar LCHF recept. Rosor Stickat Klematis Mina rosor Morot Vårtecken Julblommor Katt Miljövänliga tips kål trädgårdsmässa viktminskning Gästinlägg Hos mig 2011 Våra duvor Fäboda gurka morotsprovning Fototriss Squash kålrabbi Korgodling Natur Pumpa Utflykt Vedspis Byggnadsvård vedspis Gelas tips Gurkprovning damm trädgård duvor vår Bröd Chili Helgglädje Härodlat recept Jul Sallad Saturday Show Off Trädgårdstips bladkaktus tips Award Byggnadsvård papptak Golv Julmat Majs Perenner i Gelas trädgård Recept tomater Resor Rödbetor Symaskin Tävling brysselkål grönkål kanin tulpaner Ettåriga blommor Hos mig 2012 Hönshus Lök Mangold Snickarglädje damm hem och villa kyckling recept mat på vedspis rödkål vaktel Hos mig 2013 Kålrabbi recept Lillajul Månad för månad hos mig Paprika Planteringsskyltar broccoli danskläder fiskar liljor linolje målning musik sömnad ved vitkål Äpple Akleja Avenbok Barnrum Björnbärshallon Blek taggborre Bokrecension Fruktträd Fuchsia Gryta Gräs Halloween Haverrot Hos mig 2016 Januari göromål Jordgubbar Krusbär Känguruäpple Köttfärs recept Lerjord Limfärg Livets irrvägar Nässlor Päron Påsk Recept drycker Rotfrukts recept Sandhamn Skrattduva Undulat Svartrot Tomatodling på friland Torn Vävning badrum blomkål byggnadsvård lada cherimoya clivia efterrät faverolle höns fisk foto gamla hus hörnjärn kaktus krukväxter körsbär lamm recept macro melon plommon soppa såpbubblor tazetter tro hopp och kärlek tryckkitt trädgårds video trädgårdsgång vaktelbur vaktelskötsel Äggkläckare

onsdag 17 november 2010

Vilken vacker morgon!

Vilker vacker morgon med frosten som lagt sig som ett täcke överallt.
 

Gräset som jag planterade i höstas blir så vacker med frost.
 

Så min vana trogen så åkte kameran fram.
 

Kunde ju inte låta bli.
 

Vill önska er en fin dag!!/Gela

12 kommentarer:

Christina sa...

Vilket vackert gräs! Är det lika vackert utan frost?
Ha det gott!
Christina

Anonym sa...

Ja fint är det. Vilken vacker morgon - och dag! Fortfarande på em. finns rimfrosten kvar på träd, grås och stenar här. Fast jag har inget prydnadgräs! Och inte har jag fotat!

AnnCharlotte sa...

Jag hade också tagit fram kameran.....mycket blir så mycket vackrare med lite frost ;)

The Secret Garden sa...

Ja det var fint det där gräset! Det ser faktiskt riktigt busigt ut. :) Gäller att passa på med kameran innan det har snöat över helt.

Ha det fint!

Nina sa...

Underbara bilder, speciellt den sista, ser ut som silvertrådar! Gillar oxå din fina bukettbild!

Gunilla sa...

Så himla fint med frost.
Riktigt läckert.

Ha det gott
kram

Marina sa...

Det är verkligen jättefint med frost. Jag hinner inte fota uye i veckorna eftersom jag åker hemifrån när det är mörkt men jag får njuta på helgen, om det behagar frysa då. Sen har jag jullov och då får det så klart gärna frysa mycket.

Kram!

Anjas Hill sa...

Visst är ditt gräs riktigt vackert! I frostskrud är den säkert lika vacker som på sommaren!/Anja

C. Tvillingmamma sa...

Håller med...så otroligt veckra morgonstunder vi har just nu.

Laila sa...

Gulligt gräs, särskilt kopparstarren! Vacker frost är väl det enda försonande med den här årstiden...
Ha det gott!/Laila

Margot sa...

Vackra bilder! Frosten gör växter och träd så sagolikt vackra ibland!
Ha en fin kväll!
Kram

Anonym sa...

Verkligen fantastiskt fint, ser ut som nåt ur en saga... Ser att du också gillar frost! :)

Ha det bra!
/ Birgit

PS Du missar väl inte min utlottning?

Elegant Rose - Diagonal Resize 2