Etiketter

Trädgård Blommig fredag Recept Syförening Tomater Hund Köksträdgård Nya lärdomar Virkning Traditioner tomatprovning husbygge Hus och trädgård Turf Värt att se Höns Våra djur Övrigt Byggnadsvård fönster Klimat och miljö byggnadsvård Fåglar LCHF recept. Rosor Stickat Klematis Mina rosor Morot Vårtecken Julblommor Katt Miljövänliga tips kål trädgårdsmässa viktminskning Gästinlägg Hos mig 2011 Våra duvor Fäboda gurka morotsprovning Fototriss Squash kålrabbi Korgodling Natur Pumpa Utflykt Vedspis Byggnadsvård vedspis Gelas tips Gurkprovning damm trädgård duvor vår Bröd Chili Helgglädje Härodlat recept Jul Sallad Saturday Show Off Trädgårdstips bladkaktus tips Award Byggnadsvård papptak Golv Julmat Majs Perenner i Gelas trädgård Recept tomater Resor Rödbetor Symaskin Tävling brysselkål grönkål kanin tulpaner Ettåriga blommor Hos mig 2012 Hönshus Lök Mangold Snickarglädje damm hem och villa kyckling recept mat på vedspis rödkål vaktel Hos mig 2013 Kålrabbi recept Lillajul Månad för månad hos mig Paprika Planteringsskyltar broccoli danskläder fiskar liljor linolje målning musik sömnad ved vitkål Äpple Akleja Avenbok Barnrum Björnbärshallon Blek taggborre Bokrecension Fruktträd Fuchsia Gryta Gräs Halloween Haverrot Hos mig 2016 Januari göromål Jordgubbar Krusbär Känguruäpple Köttfärs recept Lerjord Limfärg Livets irrvägar Nässlor Päron Påsk Recept drycker Rotfrukts recept Sandhamn Skrattduva Undulat Svartrot Tomatodling på friland Torn Vävning badrum blomkål byggnadsvård lada cherimoya clivia efterrät faverolle höns fisk foto gamla hus hörnjärn kaktus krukväxter körsbär lamm recept macro melon plommon soppa såpbubblor tazetter tro hopp och kärlek tryckkitt trädgårds video trädgårdsgång vaktelbur vaktelskötsel Äggkläckare

tisdag 27 juli 2010

En titt i kristallkulan.

Tänk att kunna ta en liten titt i kristallkulan ibland.

Tänkte först skriva lite om plantering och funderingar kring spaljerade äppelträd,

men blev själv så glad över bilderna så de får tala lite för sig själva.

Visst är det underbart med barn.

Att de enklaste saker kan bli så vackra.

Ha en fin kväll blir skriverier om äppelstaket någon annan gång./Gela

18 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

Oh!!! Grymma bilder!!! Otroliga,jag tänkte fånga såpbubbor nån dag jag med...men de e svårt att både blåsa och fota. Vilken helt otroliga bilder...med ert vackra hus?

Strålande,verkligen,OTROLIGA!!!

Bea sa...

Vackert i bubblan som ett konstverk!
Ha det gott! /Bea

Mimi sa...

Jättefina såpbubblebilder! Roligt sätt att avbilda sitt hem! Hälsn mimi

ormbunke sa...

Inte undra på att du blev glad när det blev så fina bilder.Helt enkelt fantastiska. Ha de gott. Anita

Rosor och Pioner sa...

Underbara bilder!!

Annika Christensen sa...

Sommar underbart.. jag det är underbart med barn Härliga bilder.
annika

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Du får bli min nya blogg för dagen, underbart så fiffigt, fota genom en såpbubbla, det är Du nog ensam om. Vilken värld som döljer sig i varje blogg,ingen är den andra lik, det är tjusningen med att ha följebloggar.
Tack för titten, kommer snart igen.
Kram

Laila sa...

Fantastiska bilder! Det där måste jag låta barnbarnen testa, har just nu fyra av dem här - och bubbelvatten!

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Spännande bilder!
Vad det såpbubbler?
Kram Anette

Rantamor sa...

ilka fantastiska foton det blev alldeles underbara...
vilken fotograf du är att fånga det så underbart.
Själv är jag i fjällen igen å njuter av egen tid (läs blogg) också underbart.

Ha d gott.

Margot sa...

Vilka häftiga bilder, fantastiskt fina! Ser ut som små konstverk!
Ha de bra!
Kram Margot

Susie på Stjärnarve... sa...

Underbara bilder! Mmmmm.....

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Helt makalöst, bara komma på idén. Mysigt.Fint.

Du hade sett skärgårdsbilder på min blogg. Det är hassebroms.blogspot.com/ http:// innan skriver jag det före så kommer det upp, tror jag.
Jag njuter i fulla drag av Din, underbara vackra som en saga, en dröm.Så tack för titten den här gången. Kram Mi

Vita rosor och förgätmigej sa...

Oj, nu blev jag minst sagt imponerad! Vilka bilder... Trevlig blogg du har! Hit kommer jag igen och hälsar på.

Kram/ Anna

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Oh, så somrigt och vackert. Det enkla är det vackra - igen:-)

Ha det gott! Hillevi

Camilla (Rantis) sa...

wow, så coola foton...
kreativt, vackert och läckert!!!
Ha en fortsatt skön lördag kväll...

Mia sa...

Wow vilka häftiga bilder!! Som tagna ur vilken fotoutställning som helst! :)

Rigmor sa...

Vilken fin blogg!! Vilka fantastiska bilder! Sen måste jag undra lite försynt, är det ditt hus som du har på din header? Isåfall kan jag bara gratulera...Sååå vackert!
Kul att du hittade till mig, jag återkommer absolut hit!!
Ha´det så gott!!

Elegant Rose - Diagonal Resize 2