Etiketter

Trädgård Blommig fredag Recept Syförening Tomater Hund Köksträdgård Nya lärdomar Virkning Traditioner tomatprovning husbygge Hus och trädgård Turf Värt att se Höns Våra djur Övrigt Byggnadsvård fönster Klimat och miljö byggnadsvård Fåglar LCHF recept. Rosor Stickat Klematis Mina rosor Morot Vårtecken Julblommor Katt Miljövänliga tips kål trädgårdsmässa viktminskning Gästinlägg Hos mig 2011 Våra duvor Fäboda gurka morotsprovning Fototriss Squash kålrabbi Korgodling Natur Pumpa Utflykt Vedspis Byggnadsvård vedspis Gelas tips Gurkprovning damm trädgård duvor vår Bröd Chili Helgglädje Härodlat recept Jul Sallad Saturday Show Off Trädgårdstips bladkaktus tips Award Byggnadsvård papptak Golv Julmat Majs Perenner i Gelas trädgård Recept tomater Resor Rödbetor Symaskin Tävling brysselkål grönkål kanin tulpaner Ettåriga blommor Hos mig 2012 Hönshus Lök Mangold Snickarglädje damm hem och villa kyckling recept mat på vedspis rödkål vaktel Hos mig 2013 Kålrabbi recept Lillajul Månad för månad hos mig Paprika Planteringsskyltar broccoli danskläder fiskar liljor linolje målning musik sömnad ved vitkål Äpple Akleja Avenbok Barnrum Björnbärshallon Blek taggborre Bokrecension Fruktträd Fuchsia Gryta Gräs Halloween Haverrot Hos mig 2016 Januari göromål Jordgubbar Krusbär Känguruäpple Köttfärs recept Lerjord Limfärg Livets irrvägar Nässlor Päron Påsk Recept drycker Rotfrukts recept Sandhamn Skrattduva Undulat Svartrot Tomatodling på friland Torn Vävning badrum blomkål byggnadsvård lada cherimoya clivia efterrät faverolle höns fisk foto gamla hus hörnjärn kaktus krukväxter körsbär lamm recept macro melon plommon soppa såpbubblor tazetter tro hopp och kärlek tryckkitt trädgårds video trädgårdsgång vaktelbur vaktelskötsel Äggkläckare

lördag 4 februari 2012

Mina goingar

Måste få dela med mig av lite söta bilder av vår kanin och hund som jag tog häromdagen.
Och minstingen såklart.
Vi brukar ha ut Nelly och springa och jag är så fachinerand av att jag kan ha hunden och kaninen tillsammans.
De är ju för gulliga, hunden Akillez vet inte riktigt vad han skall göra med den lilla kaninen. Men matte är ju närvarande då är det väl bäst att va lugn.

Men ooo så nyfiken han är.

Nelly busar med honom och hoppar kring honom som om det inte fanns något farligt i hela världen.
Söta är de båda två.
Önskar er alla en fin fin lördag/Gela

12 kommentarer:

Anna Vattenkanna sa...

Oh, två lurviga och så en liten olurvig sötnos. Härligt!

Kram

ulla laiho sa...

Kaniner har jag inte umgåtts med så mycket - desto mer med hundar, som jag bara ääääääälskar.

Jag lade upp ett nytt inlägg på den virkade gula klockan med en länk till mönstret.

Ha en bra helg!

färgtrappan sa...

Såå goa! :)
Trevlig helg /maja

Steekjes en Stygn sa...

Så fina dem är alla tre.
Ha en fin helg.
Anje

Snäckskalsdalen. sa...

Det är så sött med djur som respekterar varandra så jag blir ju tårögd, denna stora vovve och den lilla, lilla kaninen, det är för sött!
Agneta kram

Vilmantas sa...

ajj.. hvad er Nelly sød!! :)

Anette sa...

Så gulligt! Man ser hur spännande det är, men det är nog bra att matte är med så det inte blir för spännande;-)
/Anette

Nette Cecilia sa...

härliga djurbilder .härstammar du från de här trakterna eftersom du säger¨¨ villo¨¨kram Nette

himlaverket sa...

Härlig blogg,
trevlig helg.
Kram ulla

Vardag och flärd sa...

Så rara - och din lilla flicka också!
Kram Eva

Helens trädgård sa...

Det var den sötaste lilla kanin jag har sett :=)
Så gulliga dom är tillsammans.

Torprosen sa...

Åh, vad härligt när djuren kan samsas. Vilken fin blogg du har coh tack för råden om hur man odlar kålrabbi.Ha en härlig söndag!
Torprosen

Elegant Rose - Diagonal Resize 2